Polityka jakości


polityka-jakosci

Niniejsza Polityka Jakości określa w jaki sposób firma Room Factory Sp. z. o.o, zwana dalej „usługodawcą”, dba o wysoki poziom świadczonych usług z zakresu dekoracji okien i montażu, a tym samym o najwyższą klasę stosowanych przez nią tkanin i innych elementów wykorzystywanych podczas produkcji.

Istotą naszej firmy jest nieustanny wzrost jakości naszych usług i produktów, zapewniający realizację aktualnych i potencjalnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Gwarantujemy najwyższą jakość naszych usług, tkanin i materiałów montażowych poprzez:

-indywidualne podejście do każdego klienta

-wykwalifikowaną i dobrze wyposażoną ekipę montażową

-wykorzystywanie oraz oferowanie klientom tkanin najwyższej jakości oraz dokładne wykonanie i staranne wykończenie dekoracji okiennych

-produkty oraz asortyment oferowany przez naszą firmę przechodzi codziennie proces kontroli pod względem jakości wykonania i przechowywania

Zapewniamy profesjonalną obsługę klienta podczas aranżacji wnętrz, poprzez łączenie doświadczenia długoletnich pracowników z nowatorstwem, dynamizmem i kreatywnością młodych dekoratorów .

Cenimy sobie czas naszych klientów, dlatego wykazujemy się elastycznością podczas umawiania wszelkich terminów i spotkań.

Jakość i profesjonalizm w naszej firmie jest priorytetem, dotyczy to pracy na każdym stanowisku i obowiązuje całą załogę.

Realizujemy politykę jakości poprzez:

  1. Utrzymanie dotychczasowej, bardzo wysokiej, konkurencyjnej pozycji na rynku oferowanych produktów i świadczonych usług.
  2. Ciągłe doskonalenie kwalifikacji i wiedzy pracowników na temat produkcji, montażu oraz obsługi klienta.
  3. Zapewnianie profesjonalnego i sprawnego sprzętu oraz materiałów montażowych.
  4. Sprowadzanie jedynie tkanin z certyfikatem jakości oraz atestami w przypadku tkanin specjalnych.
  5. Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością.
  6. Umacnianie załogi w przekonaniu, że czynny udział w tworzeniu polityki jakości, rzetelność i odpowiedzialność podczas jej realizacji, profituje w postaci zadowolenia klientów, uznania przełożonych, a co za tym idzie poczucia spełnienia dla pracownika.

Zobowiązujemy się do spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.

N&A